Чи допоможуть роботи про марихуану та крабів у боротьбі з пропагандою РФ: що не так з українським контентом

На який контент витрачають державні кошти

Телемарафон “Єдині новини” зараз уже більше шкодить, ніж допомагає українцям, та й країна в цілому. Все більше громадян відмовляються дивитися ці новини, а попри це на роботу марафону витрачають шалені гроші. До того ж якість самої роботи сумнівна, а іноді зовсім не зрозуміла. Загалом виникають питання до фінансування створення контенту. Народний депутат України, голова в Комітет з питань свободи слова Ярослав Юрчишин розповів про фінансування створення українського контенту, інформує портал “Коментарі”.

Він зазначив, направив запит до Держаудитслужби щодо оцінки ефективності телемарафону “Єдині новини”.

“За даними аудитслужби, лише держпідприємству “Мультимедійна платформа іномовлення України” на виготовлення телерадіопрограм у 2023-у році було спрямовано 1 мільярд 238 мільйонів гривень. Це суперечить постанові Кабміну №915, яка регулює виробництво програм для державних потреб”, - зазначив нардеп.

Також в аудиторів, за його словами, виникли питання щодо того, як розпорядилися коштами. До прикладу, був конкурс, покликаний формувати і підтримувати позитивний імідж України, протистояти пропаганді РФ та дезінформації.

“Держпідприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України" відібрало такі роботи: “В Амстердамі заборонять палити марихуану”, “Брюссель закликають подолати вторгнення блакитного краба”, “Кінець війни з наркотиками” тощо. Не певен, що це допоможе в боротьбі з російською пропагандою”, - зазначив Ярослав Юрчишин.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що українці втомилися від телемарафону.