Турист покритикував готель – і отримав два роки в’язниці: як це можливо
Чоловік лише висловив своє невдоволення обслуговуванням
Виявляється, в Таїланді залишати в інтернеті неприємні відгуки стосовно закладу, в якому відпочиваєш, небезпечно: тебе можуть не тільки захейтити, а й заарештувати.
Американець Веслі Барнс не знав про це, тому написав про сервіс готелю Sea View Resort те що думав: що там "непривітний персонал і жахливий менеджер ресторану", що "ніхто ніколи гостям не посміхається", "персонал поводить себе так, наче йому ніхто не потрібен", а адміністратор ресторану, чех за національністю, "надзвичайно грубий і неввічливий". Свій відгук чоловік закінчив порадою для тих, хто збирається на відпочинок у Таїланд: знайдіть собі інше місце – те, де вам будуть раді.
Адміністрації готелю відгук не сподобався – мовляв, він був образливий. Барнса попросили його видалити. А коли той відмовився, поскаржилися поліції, буцімто постоялець зводить на них наклеп. Оскільки наклепи в Таїланді суворо караються законом (штраф у розмірі 6 300 доларів або два роки ув’язнення), поліція миттєво примчалась, забрала скандаліста і посадила за грати.
Після перемовин відгук Барнса видалили, а звинувачення проти нього зняли. Однак туристичний сайт вирішив застерегти своїх читачів від неприємностей. І залишив на сторінці, присвяченій Sea View Resort, попередження про те, що цей готель висунув кримінальне звинувачення проти користувача сайту через написаний ним і розміщений в інтернеті відгук.
Попереджений – значить, озброєний. Не кожного невдоволеного туриста буде кому рятувати з тайської в’язниці.
Раніше "Коментарі" писали про те, що в Південній Кореї влада платить молоді 500 доларів за те, щоб не сиділа вдома