Стало відомо, як мотивують співробітників роботодавці

У компанії KIVI розробили свою програму, щоб співробітникові не доводилося переживати про свій комфорт

Портал "Коментарі" дізнався, що робить компанія, щоб мотивувати своїх співробітників до продуктивної роботи.

"Звичайно, найбільше співробітника мотивує, коли його зарплата - вище середньої і не відстає від ринку. Цікаві завдання, хороша команда, комфортне місце роботи і атмосфера в колективі - також важливі. Все це мотивує приходити на роботу і щодня приносити користь компанії ", - розповіли в Департаменті зі зв'язків з громадськістю" Епіцентр К".

На підприємстві повідомили, що у них є свій тренінговий центр, який навчає торговий персонал.

"Також існує процедура введення будь-якого співробітника у вигляді обов'язкового стажування в торгових центрах. Вона стосується не тільки працівників самих торгових центрів, а й працівників центрального офісу. Головна мета такого підходу - щоб людина розуміла, як працює компанія, коштом чого заробляє, до кого слід звертатися при виникненні того чи іншого питання і так далі ", - пояснили в пресслужбі мережі магазинів" Епіцентр ".

У компанії KIVI розробили свою програму, щоб співробітникові не доводилося переживати про свій комфорт, здоров'я, дозвілля, професійному та особистісному розвитку, зазначила PR-менеджер підприємства Анастасія Кіосева. При цьому замість від співробітників очікують таку ж турботу про результати роботи.

"В рамках KIVI Business School регулярно проводиться навчання, майстер-класи, вебінари. Останнім було комплексне навчання для керівників підрозділів з управління командою і процесами. Під час локдауну проводився вебінар про коронавіруси і підтримці імунітету ", - розповіла" Коментарям "PR-менеджер компанії KIVI Анастасія Кіосева.

Нагадаємо, вчені з Гарвардської школи громадської охорони здоров'я вирішили з'ясувати, наскільки здорові і корисні звички продовжують наше життя. Для цього вони вивчили докладні дані понад 100 тисяч людей.