Одне важливе питання, яке завжди потрібно ставити після співбесіди

Професорка назвала ключове запитання, яке слід поставити після співбесіди. Воно допоможе зрозуміти, чи варто погоджуватися на роботу.

Коли ми готуємося до співбесіди, більшість зосереджена на тому, як справити гарне враження, відповідати впевнено, демонструвати навички та виявляти мотивацію. Але важливо пам’ятати, що співбесіда працює в обидві сторони. Не лише ви намагаєтесь "сподобатись" компанії, компанія теж має переконати вас, що вона вам підходить.

Професорка Нью-Йоркського університету бізнес-школи Стерна Сьюзі Велч розповіла про ключове питання, яке, на її думку, обов’язково варто поставити наприкінці співбесіди. Воно не стосується зарплати чи кар’єрних перспектив. Це питання про цінності, які компанія насправді сповідує.

"Моє дослідження показує, що лише близько 7% дорослих чітко знають свої власні цінності. І ще менше вміють розпізнавати справжні цінності компанії, а не ті, що написані у презентації чи на сайті", - каже Велч.

За її словами, більшість компаній декларують однакові принципи: "інноваційність", "розвиток", "досконалість". Але за її словами, це порожні гасла. Реальні цінності видно у повсякденній роботі, у ставленні до співробітників, у культурі комунікації.

Щоб зрозуміти ці справжні принципи, Велч радить поставити одне просте, але дуже показове запитання.

"Яка людина не повинна працювати у вашій компанії?", - озвучила питання Велч.

За її словами, це питання зазвичай дезорієнтує роботодавця і змушує дати більш чесну відповідь без шаблонів і формальностей. Велч розповідає, що її студенти отримували важливі відповіді, які допомагали їм зрозуміти справжню робочу атмосферу.

Серед прикладів відповідей:

  • - "Людина, яка не хоче відповідати на повідомлення у вихідні"
  • - "Той, хто хоче змінювати ролі - ми шукаємо вузьких спеціалістів"
  • - "Надто товариська особа не впишеться в нашу команду"
  • - "Хтось, хто любить працювати самостійно"

Ці відповіді чітко дають зрозуміти, чи підходить вам ця робоча культура, чи ні.

"Відповідь: "Людина, яка не хоче відповідати на повідомлення у вихідні" означає, що ця компанія може стверджувати, що поважає кордони та добробут співробітників. Але ця відповідь розповідає іншу історію", - пояснює Велч.

За її словами, це не обов’язково неправильні цінності, однак вони можуть бути неправильні саме для вас.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що названо найбільш нещасливу роботу.

Також "Коментарі" писали про 15 професій, які захищені від впливу штучного інтелекту.