Головна Новини Суспільство робота і кар'єра Дистанційна робота: головні помилки тих, хто працює вдома
commentss НОВИНИ Всі новини

Дистанційна робота: головні помилки тих, хто працює вдома

Спеціалісти не рекомендують працювати дистанційно у піжамі

9 лютого 2021, 18:40
Поділіться публікацією:

Скоро виповниться рік, як в Україні спалахнула пандемія коронавірусу. Через введені карантинні обмеження чимало підприємств і організацій були змушені перейти на "дистанційку" — організувати працівників для роботи з дому. Комусь такі нововведення прийшлися до смаку, а хтось прагне якнайшвидше повернутися до офісу. Утім, і ті, й інші особи можуть припускатися певних помилок, працюючи дистанційно, що впливає на якість кінцевого результату, пише Times of India.

Дистанційна робота: головні помилки тих, хто працює вдома

Організувати дистанційну роботу правильно не так уже й важко. Фото із відкритих джерел

Виділяють шість основних неправильних моментів у організації "дистанційки".

1. Не працюйте на дивані чи ліжку

Чимало робітників на "дистанційці" "розтікаються" власними диванами чи ліжками, вдивляючись в екрани ноутбуків. Між тим це шкодить здоров’ю. Фізичному — бо ви знаходитеся не в найкращій для роботі позі, що може призвести до проблем зі спиною. Психічному — адже звикнувши до теплого ліжечка, повернутися до офісу буде дуже важко. Саме тому звичайні стіл та стілець стануть найкращими вашими друзями для дистанційної роботи.

2. Спілкуйтеся із колегами

Зрозуміло, що який-неякий процес комунікації із керівництвом та колегами у осіб на "дистанційці" все ж є. Але неформального, із жартами та повсякденними плітками-розмовами, все ж не вистачає. Це також впливає на психіку. Не забувайте повсякчас спілкуватися онлайн із іншими працівниками вашої компанії. Крім того, регулярні бесіди можуть зменшити кількість помилок, допущених у процесі роботи.

3. Окресліть кордони роботи

Вдома неможливо повністю сконцентруватися на робочому завданні. Саме тому чітко поясніть домашнім, де саме знаходиться ваше робоче місце, який у вас розпорядок дня і чому вам не варто заважати, доки ви працюєте. Якщо вдасться порозумітися, ви будете менше відволікатися на домашні справи.

4. Слідкуйте за здоров’ям

Навіть за наявності сидячої роботи людина в офісі так чи інакше пересувається — від столу до столу, від одного кабінету до іншого тощо. Вдома ж ми зменшуємо нашу рухливість. Це призводить до болю у спині, оніміння ніг тощо. Також люди на "дистанційці" часто порушують свій режим харчування. Цього робити не варто. Пам’ятайте: робота вдома, як і пандемія коронавірусу, не вічна, а ваш організм вам ще знадобиться.

5. Вдосконалюйте свої навички

Дистанційна робота — гарний момент, аби в ідеалі навчитися працювати за комп’ютером, навіть якщо й до цього ви постійно ним користувалися. Різноманітні програми, що дозволяють полегшити робочий процес, додаткові месенджери, певна апаратура… Подумайте, що б ви могли розвивати за час дистанційної роботи, аби це не впливало на якість процесу, і обов’язково займіться цим.  

6. Не одягайте піжаму "на роботу"

Дослідники стверджують: успішні та продуктивні люди не використовують піжаму як "робочий одяг". Звісно, прокинутися і одразу поринути в роботу — доволі привабливий варіант, але… Якщо переодягнутися і дещо "освіжити" власний вигляд, це може налаштувати на більшу продуктивність праці. Не забувайте виглядати презентабельно, адже навіть перебуваючи вдома, ви все одно певний час працюєте.

Нагадаємо, раніше "Коментарі" повідомляли, що Верховна Рада України прийняла закон про дистанційну роботу. Документ підтримали 322 народних депутати.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Обговорення

Поділіться своєю думкою!


Новини