ЗСУ збили черговий російський літак: де це сталося

Повідомляється, що уламки літака потрапляли навколо міста Костянтинівка та у приватний сектор

Українські захисники збили російський літак у районі Костянтинівки Донецької області. Ймовірно, йдеться про Су-25. Як передає портал "Коментарі", про це в ефірі "Супільне" повідомив начальник Костянтинівської МВА Сергій Горбунов.

"Уламки частково потрапляли навколо міста Костянтинівка. Уламки також впали у приватний сектор - пошкоджено кілька приватних будинків. Жертв або постраждалих від цієї події немає", - розповів чиновник.

Варто додати, що близько півгодини тому, у мережі з'явилася інформація про збиття російського літака в районі Костянтинівки.

Вже навіть з'явилися фото та відео інциденту. При цьому окремі Telegram-канали не виключають, що російський літак був збитий своєю авіацією.

Ще пізніше самі росіяни почали поширювати інформацію про те, що нібито було збито важкий БПЛА "Мисливець", а не літак.

Варто зазначити, що на 5 жовтня росіяни втратили на фронті 1280 солдатів, понад 70 артилерійських систем та 5 засобів протиповітряної оборони. Крім того, ЗСУ "приземлили" 368 літаків від початку масштабного вторгнення в Україну.

Щодо вересня, то за підсумками місяця Росія на фронті втратила понад 38 тисяч військових. Крім того, українські військові збили один літак та 1815 дронів.

Читайте також на порталі "Коментарі" - російська авіакомпанія iFly отримала відремонтований літак Airbus A330, який пройшов технічне обслуговування в Ірані. Причиною цього стала нездатність Росії самостійно ремонтувати літаки через санкції Заходу.

Наприкінці вересня з Тегерана до московського аеропорту "Внуково" прибув літак, який застосовується для внутрішніх рейсів до Росії. Росія відправила його до Ірану через санкції Заходу, які обмежили доступ РФ до ремонту, а також продажу деталей для ремонту пасажирських літаків.

Це стало черговим прикладом залежності Росії від іноземних сервісних центрів підтримки своєї авіації. Незважаючи на те, що Росія має власні можливості в обслуговуванні літаків Airbus, деякі спеціалізовані операції, наприклад, ремонт шасі, потребують технологічних знань, якими не мають російські фахівці. Внаслідок цього Росія змушена звертатися за допомогою до Ірану, куди з минулого року почала відправляти пасажирські літаки.