Натяк на жіночу мобілізацію та гроші на роли: що відомо про "рекламу Міноборони 18-24"

Російська пропаганда продовжує рекламу Міноборони про чізбургери та креативно створює фейки

ru-пропагандисти поширюють фальшиву рекламу від імені Міноборони із закликом до молоді підписувати контракт із ЗСУ за гроші, які прирівнюють до майже трьох тисяч наборів суші. Також на зображенні — дівчина у формі, як натяк на жіночу мобілізацію. Про це повідомляє портал "Коментарі" з посиланням на інформацію Центру протидії дезінформації РНБО.

"Насправді такої рекламної кампанії не існує. На офіційних ресурсах Міністерства оборони України відсутні будь-які згадки або публікації з подібною візуалізацією чи повідомленнями. Зображення є фотомонтажем, створеним задля дискредитації програми "Контракт 18–24".

Раніше російські пропагандисти вже поширювали подібний фейк, у якому виплати за контрактом начебто прирівнювались до підписки на Netflix", – зазначають в ЦПД.


Нагадаємо, портал "Коментарі" писав, що у Тік-ток Міністерства оборони України з’явилося відео, на якому чоловік йде в Макдональдс та купує чізбургер, а потім повідомляє, що за контракт "18-24" молоді чоловіки можуть отримати мільйон гривен, на ці гроші купити собі квартиру, або 15 тисяч 625 чізбургерів.

"Шкода, що мені не 18", — говорить чоловік. При тому, щоб користувачі соцмережі не подумали, що це фейк, чоловік уточнив, що це правда Тік-ток Міноборони України.