Більшість українців частину витрат на новорічний та різдвяний шопінг задонатять ЗСУ, - опитування
Компанія «Делойт» в Україні опитала українців про плани щодо витрат на святковий шопінг.
Не дивлячись на складнощі воєнного часу, більшість українців не відмовлятимуться від святкування Нового Року та Різдва. 61% планують здійснити святкові покупки, хоча й купуватимуть менше товарів, аніж минулоріч. Про це свідчать результати опитування українських споживачів компанії "Делойт" в Україні.
Згідно з опитуванням, бюджет майже половини українців (49%) на шопінг складе 1000 - 5 000 грн. Його переважно витрачатимуть на купівлю продуктів харчування, товарів для дітей, а також одяг та взуття. Під час святкового шопінгу українці насамперед зважатимуть на знижки.
Разом з тим понад 60% опитаних заявили, що принаймні частину свого бюджету на новорічний та різдвяний шопінг витратять на допомогу Збройним Силам України або тим, хто постраждав від війни.
При цьому тільки 63% українців не купуватимуть товари, якщо їхній виробник або продавець залишився працювати на ринку рф після широкомасштабного вторгнення агресора в Україну.
За даними “Делойт”, цього року вітчизняний споживач віддасть перевагу оффлайн-шопінгу перед купівлею речей в інтернет-магазинах. Так, більшість респондентів зазначила, що основним місцем, де купуватимуть товари перед святами, стануть великі супермаркети і торговельні центри/універмаги.
Дослідження проводилося методом онлайн-опитування за квотованою вибіркою, яка відповідає соціально-демографічному портрету населення України. В опитуванні взяли участь понад 1000 респондентів з усіх регіонів України (за винятком тимчасово окупованих територій та АР Крим), а також українці, які тимчасово перебувають за кордоном.
Раніше ми писали, що за останній час відчутно прибавив в ціні хліб. В цьому місяці хліб перевершив психологічну позначку.