“А мій в “Азові”: як військові відреагували на гучну рекламу

Продовження реклами чекають навіть ті, кому вона не подобається: військові про ролики бригади “Азов”

Хвилю обговорення в Україні викликала нова рекламна кампанія бригади "Азов". Суспільство загалом поділилося на "за" та "проти" - одні схвалюють ролики, інші - засуджують.

Старший лейтенант Сил оборони України, позивний “Алекс” прокоментував рекламні ролики. За його словами - “комусь норм, комусь категорично не сподобалось; хтось пишається, а хтось скептично до цього ставиться”.

“Особисто я скажу наступне: якщо будь-яку рекламу після її релізу активно обговорюють в суспільстві, якщо вона на слуху ще й тривалий час (а дана кампанія передбачає серію роликів і майже кожен, кому вони подобаються і навіть ті, кому не подобається - все одно чекатимуть наступну серію, бо і тим, і тим буде цікаво що там буде далі, тому обговорювати її будуть ще певний час точно) - це означає, що реклама спрацювала на всі 1000%”, - переконаний військовий.

“Алекс” погодився, що якби подібні ролики записала якась ноу-нейм бригада Сухопутних військ - не було б прям такої активності та обговорення. За його словами, тут дійсно більшою мірою поширенню сприяла медійна розвинутість та авторитет бригади.

“Можливо ці ролики недостатньо донесли соціальний посил, який в них був закладений, але як реклама виправдали себе з головою і змусили всіх обговорювати підрозділ, що я вважаю успішно виконаним завданням”, - зазначив військовий.

Нагадаємо: портал “Коментарі” писав, як військові прокоментували законопроєкт про посилення відповідальності за порушення прав ЛГБТ. Вказали, якими дійсно важливими питаннями мають займатися народні депутати.