"Нуль доказів": головред "Межі" прокоментував звинувачення у продажу підробок у київських магазинах брендів
Петро Терентьєв вважає, що джерелом звинувачень стала одеська блогерка Зоя Казанжи.
Головний редактор сайту "Межа" Петро Терентьєв публічно розкритикував поширення представниками однієї з політичних сил історії про нібито продаж підроблених товарів у київських бутиках світових брендів, що начебто пов'язують із дружиною бізнесмена Міндіча Катериною Вебер. Про це він заявив у своєму дописі, зазначивши, що інформація не має жодного фактичного підтвердження.
За його словами, джерелом звинувачень стала одеська блогерка Зоя Казанжи.
Терентьєв заявив, що подібні історії працюють проти репутації України та споживчої довіри:
На думку Терентьєва, Казанжи демонструє повну необізнаність у тому, як працюють офіційні представництва люксових брендів:
Він підкреслив, що система контролю у міжнародних брендів є надзвичайно жорсткою.
Терентьєв також звернув увагу на технічний аспект обліку товарів у люксових мережах:
За його словами, підроблену одиницю товару у касовій системі провести неможливо:
Терентьєв додав, що якщо б хтось мав "зв'язки" для продажу підробок, то питання прийому готівки було б елементарним:
Нагадаємо, раніше одеська блогерка Зоя Казанжи заявила про те, що ніби компанія Kameron Group продавала під виглядом люксових брендів підробки, проте жодних доказів не навела.