КП “Київпастранс” хотіло купити дизелю на 9 млн грн дорожче, та зрештою одумалося

2 лютого завершився тендер «Київпастрансу» на постачання дизельного палива на цей рік. Перемогло ТОВ «Глобал сейл», записане на адвоката Аурелію Малікову.

Сума контрактів - 150 мільйонів. В одному контракті замовлено румунський дизель за ціною 49,49 грн/літр, в іншому - по 50,80 грн/л. Про це пишуть “Наші гроші”, інформують “Коментарі”.


“Ціна менша від стели на заправках, і кінцева ціна на аукціоні вийшла на 4 відсотки меншою від очікуваної вартості. Але виникло багато але”, - пише видання.


По-перше, "Київпастранс" замовляє паливо бензовозами, що дешевше, ніж на АЗС. Крім того, на початку січня комунальне підприємство організовувало тендер на закупівлю дизелю. Тоді перемогла "КМ енерджі", запропонувавши від 49 до 50 грн за літр. Більше того, по одному з цих контрактів вартістю 98 мільйонів гривень вже уклали додаткову про зниження ціни до 46,50 грн/л, у зв’язку зі зниженням ринкових котирувань.


Цікаво, що "Київпастранс" змінив вимоги до учасників лютневого тендеру і почав вимагати досвід постачання від 270 тисяч літрів палива на тиждень по одному аналогічному договору. В "КМ енерджі" заявили, що мають такий досвід, але не по одному, а по кількох угодах з різними замовниками. КП все одно відхилило цю пропозицію.


У виданні звертають увагу на те, що "КМ енерджі" пропонував на цей тендер паливо за ціною по 47 гривень за літру на загальну суму 141 мільйон гривень. Тобто на 9 млн грн дешевше, ніж ціна остаточних угод з "Глобал сейлом".

“В цьому місці міг би трапитись шкандаль. Але 6 лютого "Київпастранс" оприлюднив додаткову угоду з "Глобал сейлом", у якій ціну палива по одному з контрактів було знижено до 45,50 гривень за літр. По другому так і лишилось 50,80 грн. В результаті вийшов рекорд”, - резюмують “Наші гроші”.


Раніше ми писали про те, якими мають бути оборонні закупівлі. На думку військового експерта Ігоря Козія, що у понятті "оборонні закупівлі" є закрита складова та відкрита. Так, якщо мова про яйця, то це потрібно виводити у публічну площину, а такі складові, як місце надходження цих яєць та їх кінцевий бенефіціар – такі речі не повинні виходити у публічну площину, вважає він.