У рекламі популярних лікарських засобів виявили маніпуляції

Йдеться про приховані стимули для залучення уваги споживачів, які можуть вводити в оману

Антимонопольний комітет України надав обов'язкові для розгляду рекомендації для виробників ліків і фармакологічних засобів. У документі йдеться про припинення поширення неповної або неточної інформації в рекламі, яка може ввести глядачів в оману.

За повідомленням прес-служби Антимонопольного комітету вищезгадані рекомендації адресовані ТОВ "Тева Україна", ТОВ "Санофі-Авентіс Україна", ТОВ "Такеда Україна", ТОВ "Органосін ЛТД", ТОВ "Джонсон і Джонсон Україна" і ТОВ "Фармацевтична компанія" Здоров'я ".

В АМКУ повідомляють, що ці за виробниками не помічено притримування основних принципів добросовісної конкуренції. У Комітеті застерегли ці торгові марки про поширення неточної або неповної інформації щодо певних фармацевтичних груп товарів і їх реальної вартості.

Йдеться про рекламні цитатах, які можуть вплинути на вибір споживача, використовуючи слова "ціна", "якість", "доступність" та інше. Рекламодавці "грають" на довірі громадян запевняючи, що якийсь препарат якісніший, хоча всі препарати, які пройшли процедуру державної реєстрації, спочатку якісні. Тобто в рекламних роликах використовують приховані стимули для залучення уваги споживачів, які можуть вводити в оману.

В АМКУ рекомендують компаніям відмовитися від використання в рекламі даних про лідерство того чи іншого лікарського засобу.

Також в Комітеті вважають, реклами з обіцянкою "швидкого ефекту" від використання ліки, порушують принципи добросовісної конкуренції. Вважають, що тимчасові проміжки, які часто вказують під час рекламного ролика, може вводити в оману глядачів біля екранів.

Повідомляється, що фармацевтичні компанії зобов'язані повідомити про результати розгляду отриманої рекомендацій.

Раніше "Коментарі" повідомляли, що Антимонопольний комітет дав дозвіл NOVUS придбати торгову мережу BILLA.