Snickers ввів страховку тим, хто неправильно з'їв батончик: компенсації виплачуються ласощами
Компенсація за допущену помилку виплачувалася талонами на отримання батончиків
"Impact BBDO" - креативне рекламне агентство, що спеціалізується на цифровій та інтерактивній комунікації, провело незвичайну кампанію для виробників батончиків Snickers, застрахувавши людей, які "неправильно" з'їли батончик через почуття голоду. Компенсація за допущену помилку в поїданні ласощів оплачується батончиками - від 2 до 50 штук в залежності від тяжкості "проступку".
Щоб повідомити про допущений промах, користувачі повинні зареєструватися на сайті, повідомити в чаті про деталі своєї помилки і отримати купон на ласощі.
Відомо, що для розробки алгоритму по оцінювання заявок, Snickers консультувався з реальними страховиками і ризик-аналітиками, беручи до уваги такі фактори, як час дня, настрій, місцезнаходження, частоту і ступінь впливу помилки. Ці дані були внесені в програму AI чат-бота, який за допомогою алгоритму аналізував ключові слова, що звучали в повідомленні про "інцидент".
У підсумку, зіставивши всі перераховані вище дані, програма виробляла окрему для кожного "страхового" випадку компенсацію.
За час акції продажі Snickers виросли на 18%, на 21% зросло відвідування магазинів. На 30% зросла асоціація бренду зі словом "голод".
Як раніше повідомляли "Коментарі", знайдені сім причин, щоб радіти приходу осені.