Як не залишитися в дурнях: важливі права споживачів, які варто знати

Кожна людина має право отримувати якісний товар чи послугу

Сьогодні відзначається Всесвітній день захисту прав споживачів. Важлива дата була започаткована у США за президентства Джона Кеннеді (1962 рік).

Кожній людині необхідно знати та відстоювати свої права. Відповідно Українська держава також стає на сторону споживачів. Проте, якщо сама людина не орієнтуватиметься в законодавстві, врегулювати деякі скандальні ситуації буде складніше. Тому пропонуємо вам прочитати основний перелік того, що може вимагати споживач.

1. Кожна людина, яка придбала товар, має право на відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок дефекту продукції.

2. Споживач може обміняти товар поганої якості на такий самий або подібний (за умови його наявності в точці продажу).

3. Якщо порушено права покупця, він може звернутися до суду та інших уповноважених державних органів.

4. Кожна людина має право отримувати зрозумілу, своєчасну та правдиву інформацію про продукцію. Дані мають бути зазначені державною мовою.

5. Споживач може відмовитися від договору про надання послуг та вимагати відшкодування збитків. Це можливо, якщо виконавець не надає відповідних послуг у домовлені терміни.

Окрім того, самому покупцю варто зберігати чеки, поки той не впевниться в якості купленої продукції. Якщо ви придбали гарантійний товар, квитанції та талон варто зберігати до закінчення терміну гарантії.

Також сайт "Коментарі" раніше повідомляв, мережа супермаркетів "АТБ" заявила, що товари на полицях з магазинів найближчим часом подорожчають на 5-25%. Чому так станеться, читайте в нашому матеріалі.