В Україні з'явилася платформа для скарг на банки і колекторів

Тепер кожен може це зробити онлайн

У четвер, 10 вересня, в Україні почав працювати сервіс "ФінСкарга", який дозволяє онлайн поскаржитися на роботу банків, мікрофінансових організацій або колекторів. Про це повідомляє Українська асоціація Фінтех і інноваційних компаній.

"На даний момент в Україні дуже гостро стоїть проблема порушень з боку банків та інших фінансових установ. Нам здається, з перших днів роботи будуть приходити заявки на розгляд на неякісну роботу установ. Наше завдання - сприяти вирішенню даних проблем", - заявив голова правління організації Ростислав Дюк.

Функціонал платформи "ФінСкарга" дозволяє поскаржитися, наприклад, якщо вам без вашої згоди підвищили кредитний ліміт по карті, надали непрозорі і необ'єктивні умови кредитування, відмовили в реструктуризації або навіть якщо банкомат не видав гроші.

Після цього скарга безпосередньо відправляється в банк, і користувач онлайн отримує відповідь на своє питання. Якщо він його не задовольнив, можлива медіація (альтернативний процес вирішення спорів без судових розглядів).

Як раніше повідомляли "Коментарі", в Мережі з'явився застосунок, що дозволяє дізнатися, хто фінансує політичні партії.

Як повідомляють творці програми, воно буде корисно для ризик-менеджерів, представників Служби безпеки України і всіх, хто займається політичним аналізом.