COVID-19 під час відпустки: куди туристу звертатися за допомогою за кордоном
У разі захворювання на коронавірусну інфекцію туроператор має потурбуватися про туриста
Якщо мандрівнику стає зле, головне не боятися, а звертатися до кваліфікованого персоналу.
Працівники відповідальної турагенції ще до вильоту мають проінструктувати свого клієнта. Проте, якщо цього не сталося, запам'ятайте кілька порад.
Під час перельоту авіакомпанія може не відстежити усі випадки спалахів коронавірусу на борту літака. Простіше це зробити, якщо ви летите чартерним рейсом від туристичної компанії. У разі захворювання на коронавірус сам туроператор зі страховою-партнером може взяти вашу справу під свою опіку.
Якщо людині стає погано в літаку, перш за все, зверніться до бортпровідника. Працівники авіафлоту проінструктовані цей випадок та знають, що робити.
Якщо під час перельоту пасажир почував себе добре, а по прибутті в аеропорт стає зле – необхідно знайти медичний пункт і звернутися за допомогою. Там вам зроблять тест. Якщо так сталося, що аеропорт не має відповідного кабінету, тут допоможе адміністрація.
Пам'ятайте, працівники знають алгоритм дії у таких випадках.
У випадку, якщо погіршало за межами аеропорту, треба зв’язатися зі страховою компанією. Неважливо чи мандрівник купує путівку чи прямує самотужки, страхова єдиний вихід у цій ситуації, адже в більшості випадків послуги закордонних лікарень дуже дорого коштують.
Убезпечити себе треба ще до поїздки. На етапі оформлення страхового поліса з’ясуйте, чи покриваються витрати у разі захворювання на COVID-19.
Детальніше про те, як поводити себе у тій чи іншій ситуації, викладено у пам’ятці:
Головне пам’ятайте, якщо вам стало зле до вильоту, скасовуйте поїздку. Ніщо не варте ризику зараження інших туристів або лікування у незнайомій країні.