Збираєтесь рекламувати свій бізнес в Україні, не забудьте запропонувати знижку військовим

Наявність у рекламній кампанії бренду інформації про донат не просто підвищує лояльність аудиторії, але і мотивує споживачів витрачати більше

“Ви не можете провадити успішний бізнес в Україні, якщо не надаєте спецпропозицій військовим” - стверджують у своєму дослідженні експерти Promocodius. І справа зовсім не у примусі чи обмеженнях. Необхідність змінювати маркетингові стратегії вимушена не військовою диктатурою, а законами ринку і надзвичайною консолідацією суспільства, яку демонструють українці останні роки.


Дані анонімного опитування, проведеного командою Promocodius серед користувачів сервісу, свідчать, що наявність у рекламній кампанії бренду інформації про донат не просто підвищує лояльність аудиторії, але і мотивує споживачів витрачати більше:


  • 93% опитаних завжди віддають перевагу компаніям, які підтримують ЗСУ

  • 83% - готові спробувати новий продукт або послугу, якщо організація підтримує ЗСУ

  • 96% - готові витратити більше, ніж планували, на товари або послуги брендів, які підтримують ЗСУ.




Результати анонімного опитування свідчать, що:

1. Військові активно використовують знижки та програми лояльності:

  • 95% військових шукають спеціальні знижки перед покупкою;

  • 73% воліють використовувати знижки на товари, пов'язані з військовою сферою;

  • 22% обирають знижки на будь-які товари;

  • 4% не шукають знижки активно, але користуються ними за можливості;

  • 1% відмовляються від знижок або ігнорують їх.



2. Наявність знижок і спецпропозицій допомагає підвищити лояльність військових та їх родин до бренду:

  • 67% завжди віддають перевагу компаніям, які пропонують знижки військовим;

  • 43% готові спробувати новий продукт або послугу, якщо компанія пропонує знижку для військових;

  • 96% готові повторно зробити покупку або замовити послугу в компанії, де отримали знижку;

  • 76% готові витратити більше, ніж планували, на товари або послуги брендів, які пропонують знижку військовим.


Цікаво, що ця тенденція стосується не лише власне українських компаній, але і міжнародних брендів. Багато українців відверто бойкотують товари компаній, які не припинили працювати з російським ринком. Прикладом масштабності таких акцій бойкоту можуть слугувати інформаційні скандали довкола Philips, Bonduelle та PepsiCo.

Стратегія на перспективу

Експерти Promocodius простежують поступовий перехід від формату донатів, коли компанія перераховує певний відсоток прибутку на потреби якогось підрозділу чи армії в цілому, до персональних знижок та бонусів для військовослужбовців та їх родин.


Така трансформація спершу стосувалась переважно постачальників військових та спортивних товарів, електроніки, медичних послуг, але згодом знижки та програми лояльності для військових почали з’являтись у найнесподіваніших сферах, від нерухомості до розваг. Розмір знижок коливається від 3% до 100%.

Цікаво, що такий підхід не лише дозволяє виразити вдячність і демонструє консолідацію суспільства. Він також обіцяє брендам, які обирають для себе таку стратегію, потенційний прибуток і лояльну платіжеспроможну аудиторію.


Вже сьогодні військові та їх родини становлять суттєвий сегмент споживацького ринку в Україні. Згідно з даними, опублікованими у 2024 році, чисельність збройних сил України становить приблизно 900,000 активних військових та 1,2 мільйона резервістів​​​​. Імовірно, доки триває війна, кількість людей, які прямо чи опосередковано дотичні до воєнних дій, буде лише збільшуватись. Більше того, військові та їхні сім'ї - це не просто велика група людей, а консолідована спільнота, де чудово працює принцип “приверніть до себе 1 клієнта і він приведе ще 10”.