Як змінилися уподобання покупців під час пандемії в Україні

Пандемія внесла свої корективи у ринок споживачів

У період з 1 по 20 жовтня 2021 року компанія GfK Ukraine провела онлайн-опитування учасників ринку споживачів. Соцопитування проводилося серед представників компаній-виробників, імпортерів, дистриб'юторів, роздрібних мереж, повідомляє УНІАН.

Анкета містила питання за 14 різними категоріями, після чого експерти порівняли результати продажів за період квітень 2020 – березень 2021 року з періодом квітень 2019 – березень 2020 рік. Результати показали, що за період пандемії коронавірусу в Україні виріс ринок продажу побутової техніки, зокрема комп'ютерів та ноутбуків. Це пов'язано з переходом багатьох компаній та співробітників на віддалену форму роботи.

"Карантинні обмеження зумовили зростання частки продажів через інтернет-канал. Вона зросла з 24% до 32%". При цьому, за результатами дослідження, частка сірого імпорту зменшилася з 23% (квітень 2019 – березень 2020 рік) до 16% (квітень 2020 – березень 2021 року)” – зазначила за підсумками соцопитування Тетяна Ситник, консультант дослідницької компанії GfK Ukraine.

Однак, за словами експерта, сірий імпорт виріс серед таких категорій, як аксесуари (навушники, портативна акустика та інші), планшети, фототехніка, ноутбуки, смартфони та інші преміум-товари.

Головними причинами існування сірого імпорту є на митниці та можливість безризикового та безподаткового збуту товарів у країні.

Також значно збільшився продаж дрібної побутової техніки для будинку, зокрема пилососів.

За рештою категорій товарів ситуація зменшилася, що пов'язано переважно з ринковою ситуацією та обмеженням руху через кордон.

Серед ініціатив боротьби із сірим імпортом учасники ринку підтримали розширення застосування реєстраторів розрахункових операцій та фіскалізації.

Раніше видання "Коментарі" писало , що українці не поспішають купувати квартири на "вторинці": що буде з цінами на житло