Як вплинув карантин на покупки і процес шопінгу українців

Онлайн-покупки увійшли в звичку у жителів України, зберігаючись навіть після послаблення обмежувальних заходів

В середині травня уряд України ввів жорсткі карантинні обмеження по всій країні. Карантин вплинув на життя українців, в тому числі і на купівельну спроможність, і навіть після його послаблення деякі карантинні звички жителів України збереглися. Про вплив карантину на процес шопінгу розповідає depo.ua.

Відомо, що зросла популярність кур'єрських доставок. Клієнти використовують передоплату, вважаючи за краще "безпечну" доставку, щоб уникнути будь-яких контактів. Так, за даними компанії Glovo, кількість таких замовлень зросла на 64% вже в травні, а кур'єрська служба "Нова пошта" заявляє про зростання такого роду доставок на більш, ніж третину. Також відомо, що більшою популярністю стали користуватися зони самообслуговування і почтомати. Служба доставки Raketa заявляє про щотижневий прирост замовлень на 30%.

Відповідно, зросла кількість покупок через онлайн-сервери. Так, за інформацією служби кур'єрських доставок "Нова пошта", за перші 6 місяців поточного року кількість посилок, які "пройшло через їхні руки", зросла на 150 тис.

Практично в два рази збільшився попит на ліки на сервісі Kabanchik. У літній період послугами кур'єрської доставки стали користуватися на 30% рідше, але при цьому збільшився середній чек за сумою на 28%.

За рахунок зростання популярності на покупки через інтернет, стали користуватися популярністю різноманітні дисконтні купони, промокодом і інші вигідні спецпропозиції. За даними сервісу Promocodius купони на послуги доставки під час карантину використовували в середньому на третину частіше, а попит на промокоди сервісу Raketa і зовсім виріс на рекордні 33%.

Також стало відомо, що українські покупці шукали акції не тільки на українських сайтах, на і на зарубіжних. Так, на сайті AliExpress в порівнянні з минулим роком збільшилася на 7% кількість користувачів, які шукали промокоди цієї компанії в інтернеті.

За інформацією, яку надали відомі поштові служби, українці купували найбільше в Китаї і США, а також в Польщі і Великобританії.

Раніше "Коментарі" повідомляли про те, що Кабмін України вивчить питання обмеження роботи онлайн-сервісів з проросійською продукцією.