Війна змінила пріоритети: на чому українці стали менше заощаджувати
Українці не шкодують грошей на речі та продукти харчування
Як би це дивно не звучало, але повномасштабне вторгнення в Україні вплинуло на цілі та пріоритети людей. В Україні побільшало тих, хто менше економить гроші. Якщо раніше таких було 11%, то зараз – 16%. Наші співвітчизники тепер охоче купують одяг та взуття. На другому місці серед пріоритетів – продукти харчування. Як повідомляє видання "Коментарі", про це розповіла голова Ради Незалежної асоціації банків України Олена Коробкова, пише УП.
Експерт зазначила, що для складання аналітики брали до уваги переваги людей від 25 до 50 років, які до початку повномасштабної війни проживали в містах з населенням понад 50 тис. осіб.
Олена Коробкова також зазначила, що серед товарів та послуг, на яких громадяни України стали менше економити: засоби для догляду за собою, паливо для автомобілів, дитячі іграшки та одяг, комуналка.
Є й інша сторона медалі, зазначила фахівець, у 53% аудиторії зменшився обсяг споживчих витрат загалом. У більшості випадків це сталося через зменшення доходів та бажання більше заощадити, щоб зуміти відкласти гроші на потім.
Щодо переселенців, то вони також стали менше витрачати. Внутрішні переселенці переважно економлять саме на базових витратах. Зовнішні значно частіше на оренді житла.
Також Олена Коробкова зазначила, що якщо порівнювати цю вікову аудиторію за рівнем зайнятості, то після 24 лютого він суттєво знизився. Падіння становило – з 81% до 66% працюючих українців.
Читайте також на порталі "Коментарі" - ціни б'ють рекорди: де зараз найдешевші та найдорожчі однокімнатні квартири в Україні, які області склали конкуренцію щодо попиту на житло Києву.
Також видання "Коментарі" повідомляло – які продукти потрібно зробити запаси: що подешевшало в ціні.