Вимога про локалізацію виробництва ущемляє конкуренцію, але це не так - Красніков

Підтримуючи свого виробника, одночасно не обмежується конкуренція, а навпаки зростає, стимулюючи розвиток технології, читає віце-президент Українського союзу промисловців і підприємців

Багато хто говорить, що вимога про локалізацію виробництва ущемляє конкуренцію, призводить до отримання менш якісного товару споживачем внаслідок обмеження конкуренції, але це лише частково правда. Про це завив віцепрезидент Українського союзу промисловців і підприємців Денис Красніков "Коментарі-Україна".

"Обмеження конкуренції і зайвий протекціонізм трапляється, якщо автори реформи не знають або нехтують сучасними підходами в кращих практиках закупівельної науки, а також мало обізнані про позитивні приклади промислової кооперації. Хотів би звернути увагу на практику, яка застосовує Польщею в держзакупівлі. Підтримуючи свого виробника, одночасно не обмежується конкуренція, а навпаки зростає, стимулюючи розвиток технології. Умовою входу на ринок є використання місцевих деталей, модулів і механізмів, які не гірше або часто перевищують за якістю до цього використовуються в імпортованої техніки. Так поляки покращують якість продукту, створюючи в той же час нові робочі місця всередині країни ", вважає Красніков.

За його словами, на ринку з'являється хороший, широкий вибір техніки з сучасними рішеннями, часто максимально адаптовані під вимоги останніх технологічних рішень і під місцеві переваги клієнтів.

"Так, наприклад, Hyundai Rotem почне поставки трамваїв в Польщі через кілька місяців. Буде поставлено 123 нових одиниць рухомого складу. Близько 60% компонентів забезпечують заводи Польщі та інших країн ЄС. Йдеться, наприклад, про силових установок Medcom, водійських сидінь, інших рішеннях ", - додав він.

Як повідомляли раніше Ілон Маск озвучив ідею текіли під брендом Tesla в День дурня, але продукт явно не був жартом. Пляшка алкогольного напою на основі агави коштуватиме покупцям 250 доларів за пляшку, а покупці зможуть придбати не більше двох пляшок на людину. Згідно веб-сайту компанії, текіла буде продаватися в пляшках у формі культового логотипу Tesla у вигляді блискавки.