Вимога про локалізацію виробництва ущемляє конкуренцію, але це не так - Красніков
Підтримуючи свого виробника, одночасно не обмежується конкуренція, а навпаки зростає, стимулюючи розвиток технології, читає віце-президент Українського союзу промисловців і підприємців
Багато хто говорить, що вимога про локалізацію виробництва ущемляє конкуренцію, призводить до отримання менш якісного товару споживачем внаслідок обмеження конкуренції, але це лише частково правда. Про це завив віцепрезидент Українського союзу промисловців і підприємців Денис Красніков "Коментарі-Україна".
За його словами, на ринку з'являється хороший, широкий вибір техніки з сучасними рішеннями, часто максимально адаптовані під вимоги останніх технологічних рішень і під місцеві переваги клієнтів.
Як повідомляли раніше Ілон Маск озвучив ідею текіли під брендом Tesla в День дурня, але продукт явно не був жартом. Пляшка алкогольного напою на основі агави коштуватиме покупцям 250 доларів за пляшку, а покупці зможуть придбати не більше двох пляшок на людину. Згідно веб-сайту компанії, текіла буде продаватися в пляшках у формі культового логотипу Tesla у вигляді блискавки.