Виграш від "Пошторг": міф чи реальність?

Компанія "Пошторг" на конкретному прикладі пояснює, як працює система оплати виграшів

Історія знає багато випадків, коли українців обманювали шахраї. Сьогодні непросто мотивувати людей брати в чомусь участь, наприклад, у маркетингових акціях. Все більше людей поводяться акуратно, не хочуть ризикувати. Можливо, це добре, але так українці втрачають шанс виграти справжні гроші.

Ми звернулися до компанії "Пошторг" та її акцій. Чи реально в них виграти, або це черговий міф? Розповімо про переможця чергової акції, а який з цього робити висновок, - вирішувати вам.

30 червня 2020 року "Пошторг" у присутності нотаріуса і незалежної комісії визначив, хто отримає новий грошовий приз. Апетитна сума вирушила на рахунок жительки міста Татарбунари (Одеська область) Нікітіної Людмили Вікторівни. Представники "Пошторгу" побували у жінки в гостях, щоб особисто привітати, вручити сертифікат і підписати документи для отримання грошей.

"Не бійтеся, вірте в те, що ви зможете перемогти, що все по-справжньому. Люди тут чесні, я сама в цьому переконалася!" - прокоментувала Людмила Вікторівна під час вручення призу.

Що ж це за акції такі? Не можуть українцям просто так роздавати гроші. Все залежить від компанії. Наприклад, "Пошторг" протягом 10 років торгує товарами через каталоги: побутова хімія, лікувально-профілактичні засоби, косметика для догляду за собою. Щоб якомога більше людей дізналися про товари "Пошторгу", компанія влаштовує маркетингові акції щокварталу. Люди просто купують те, що їм потрібно, автоматично стаючи претендентами на виграш.

Компанію часто звинувачують у шахрайстві. За 10 років "Пошторг" не раз хотіли викрити. Спроби провалилися, адже переможець визначається випадково за допомогою лототрону. На сайті організатора будь-який бажаючий може перевірити імена, фото і відео з переможцями акцій.

"Багато хто вважає наші акції міфом. Авантюри так налякали людей свого часу, що тепер нам доводиться переконувати клієнтів узяти гроші", - розповів представник "Пошторг".

Що змушує людей говорити "ні" реальному шансу на перемогу? У компанії "Пошторг" назвали дві основні причини:

• Колись людині пообіцяли великі гроші в розіграші. Компанія виявилася шахрайською, і тепер важко вірити в удачу.

• Людина знайшла чесного організатора, але просто не виграла. Через невиконане бажання вона злиться і вважає всі компанії аферистами.

"Пошторг" нагадує: в одній акції може перемогти тільки одна людина, такі правила. А чесність організатора завжди видно по тому, чи приховує він своїх переможців. До речі, про перемогу Нікітіної Людмили Вікторівни ви можете дізнатися на сайті "Пошторг".

Тепер ви знаєте більше про чесні акції в Україні. Чи вірити історії переможниці - вирішувати вам. Але перед прийняттям рішення подивіться відео вручення призу Людмилі Вікторівні.


і.

Раніше "Коментарі" дізналися у президента "М.С.Л" Георгія Ложенка, як зараз функціонує ігорний бізнес в Україні.