Українцям повернуть понад 1,6 млн грн через помилки в нарахуваннях за комуналку
Держпродспоживслужба радить перевіряти комунальні рахунки
Понад 1,6 мільйона гривень буде відшкодовано українцям через помилки в розрахунках за житлово-комунальні послуги. Держпродспоживслужба закликає громадян ретельно перевіряти свої рахунки, щоб уникнути зайвих витрат. Про це повідомляє Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Масштабні перевірки та результати
З квітня 2024 року Держпродспоживслужба поновила позапланові перевірки ціноутворення на ринку житлово-комунальних послуг. За цей період було проведено 203 перевірки, результатом яких стало накладення адміністративно-господарських санкцій на суму понад 3,18 мільйона гривень. Завдяки цим заходам вдалося запобігти обрахуванню громадян на суму понад 1,3 мільйона гривень.
Заступник голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор зазначив, що до відповідальності притягнуто 124 посадові особи, на яких накладено штрафів на 236 тисяч гривень. Також складено 94 приписи для усунення порушень і приведення тарифів у відповідність до законодавства.
Як звернутися до Держпродспоживслужби
Якщо у вас виникають сумніви щодо правильності нарахувань за житлово-комунальні послуги або ви помітили помилки в платіжках, ви можете звернутися до Держпродспоживслужби через такі канали:
Онлайн: заповніть форму на офіційному сайті.
Електронна пошта: econsumer-info@dpss.gov.ua.
Пошта: надсилайте листи за адресою вул. Б. Грінченка, 1, м. Київ, 01001.
“Держпродспоживслужба активно співпрацює з місцевими органами влади, щоб запобігти завищенню тарифів. Ми прагнемо забезпечити прозорість розрахунків, адже це гарантує фінансову безпеку споживачів та стабільність ринку”, - підкреслив Андрій Крейтор.