Телеканали Пінчука можуть бути цікаві Медведчуку мінімум з двох причин, - Чугаєнко

Телеведуча Тетяна Чугаєнко порадила звернути увагу, що ні Пінчук, ні Медведчук не спростовують інформацію про покупку телеканалів

Через наближення виборів на телеринку цього літа не спостерігається затишшя. Так телеведуча Тетяна Чугаєнко прокоментувала в Facebook інформацію про те, що народний депутат Вадим Рабинович купує телеканал OTV.

"Літо на телеринку - як правило, період затишшя. Але не цього разу. Вибори, однак, а тому новин "з телевізійних полів" вистачає. У КРТ забрали ліцензію на мовлення. Вадим Столар створює Kyiv.live, а Вадим Рабинович купує OTV ", - написала ведуча.

На тлі цих подій, пише Чугаєнко, знову заговорили про продаж телеканалів Віктора Пінчука, а основний претендент на покупку - Віктор Медведчук.

Чугаєнко звертає увагу, що Пінчук і Медведчук не підтверджують, але і не спростовують інформацію про покупку телеканалів.

"Обидва фігуранти цю інформацію поки не підтверджують. Але й не спростовують. Мабуть, переговори тривають, і остаточного рішення поки немає", - приходить до висновку вона.

Телеведуча пояснює, що телеканали Пінчука дійсно можуть бути цікаві Медведчуку.

"У тому числі і за ціною, звичайно. Так, і тут деякі задаються питанням, чому медіа-холдинг StarLightMedia може бути цікавий Медведчуку. Мовляв, 112, NewsOne, ZIK - це телеканали суспільно-політичні. А у Пінчука - переважно інформаційно-розважальні , - зазначає вона. - Але давайте не забувати, що в ліцензію на мовлення можна внести зміни. Елементарно, Ватсон! Були розважальні - стануть інформаційно-політичні. Або ділові. Це один варіант розвитку подій".

Крім того, Чугаєнко зазначає, що за допомогою покупки розважального каналу Віктор Медведчук отримає вихід на нову аудиторію.

"А по-друге, концепцію мовлення можна і не міняти. Тому що у телеканалів Пінчука глядацька аудиторія давно сформована. І ця аудиторія відрізняється від аудиторії 112, News one і ZIKа за своїми інтересами та уподобаннями. І ці канали можуть бути цікаві Медведчуку тим, що дають можливість м'яко попрацювати з новою аудиторією в плані залучення її на свій бік ", - пояснила телеведуча.

Нагадаємо, Верховний Суд виніс остаточне рішення у справі за позовом Медведчука до телеканалу "Прямий".