Таких санкцій США ми чекали давно: скільки тепер РФ обходиться перевезення нафти
Тривожним дзвінком для Москви є також те, що китайські порти стали обережнішими в роботі з танкерами, які потрапили під санкції
Плата за перевезення російської нафти ESPO до Китаю ще більше підстрибнула в ціні і зараз майже вп'ятеро вища порівняно з рівнем до запровадження санкцій США проти нафтової промисловості Росії. Як передає портал "Коментарі", про це пише "Bloomberg".
У матеріалі йдеться, тариф на перевезення нафти з тихоокеанського порту Козьміно на сході Росії до Китаю цього тижня досяг 7 млн дол., повідомили ознайомлені з маршрутом трейдери, які побажали залишитися анонімними через делікатність теми. Минулого тижня тариф становив 5,5 млн дол., а до введення санкцій США - 1,5 млн дол.
Китайські порти стали більш обережними у роботі з танкерами, які потрапили під санкції, що підірвало торгівлю нафтою ESPO, оскільки багато суден, що курсують цим маршрутом, були внесені до чорного списку. Це спонукало інші танкери, які раніше обслуговували західні російські порти, передислокувалися на схід та транспортували барелі нафти до Китаю.
Згідно з даними компанії Kpler, одним із останніх танкерів, що приєдналися до цього маршруту, стало судно Legend. Воно вперше завантажилося 20 січня у порту Козьміно і має розвантажити свій вантаж у місті Хуейчжоу на півдні Китаю. Раніше Aframax перевозив нафту сорту Urals із західних портів Росії Усть-Луга та Приморськ.
Читайте також на порталі "Коментарі" - Євросоюз ризикує не продовжити санкції проти Росії: у чому причина.
Також видання "Коментарі" повідомляло – несподіваний поворот: що у команді Трампа заявили про нові санкції проти РФ.