Очікується переділ ринку зовнішньої реклами - політтехнолог

Законопроект передбачає QR-маркування кожного носія реклами

Очікується переділ ринку зовнішньої реклами, який має важливе значення для політтехнологів і рекламістів. Це зазначив керівник Центру політичної розвідки, політтехнолог Олег Постернак на своїй сторінці в Facebook.

"У стінах Ради зареєстрований законопроєкт 5094" Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у сфері зовнішньої реклами", - розповів він.

За його словами, законопроєкт передбачає QR-маркування кожного носія реклами.

"Нарешті з'явиться електронний реєстр конструкцій, а спеціальні органи отримають можливість демонтажу нелегальної реклами без рішення суду. Поки складно говорити про плюси і мінуси, але ймовірність прийняття даного нормативно-правового акту досить висока", - додав він.

Як повідомляли раніше американська зірка, акторка Селена Гомес, вона, як і інші знаменитості, співпрацює з багатьма рекламодавцями і брендами, за що отримує прибуток. Нещодавно зірка розсекретила суму, яку їй платять за один рекламний пост в Instagram. Співачка подала в суд на творців мобільної гри, які незаконно використовували її образ для створення персонажа. Суть гри полягає в тому, щоб разом з іншими зірками "ходити по магазинах" і вибирати наряди.

Гомес за таке порушення її прав має намір отримати компенсацію в розмірі 10 млн доларів. Щоб виправдати таку суму в суді, знаменитості довелося розкрити вартість своєї реклами в Instagram. Селена зізналася, що за один спонсорський пост вона отримує близько 800 тисяч доларів (понад 21 млн гривень).