Нову пошту оштрафували на 325 млн за розбитий акваріум: як відреагувала компанія
У компанії заявили, що будуть оскаржувати рішення у суді
Українська служба доставки отримала рекордний штраф від Держспоживслужби за розбитий акваріум, вартість якого - 500 гривень. В компанії вже повідомили, що відмовляються плати таку величезну суму та заявили, що йдуть в суд. Про це пише РБК.
З чого розпочався скандал?
За інформацією Держспоживслужби у Харківській області, до них звернувся клієнт компанії, що отримав розбитий акваріум. Його вартість чоловік оцінив у 500 гривень. За його словами, у компанії відмовилися компенсувати вартість товару.
Відомо, що скарга надійшла від обуреного клієнта ще 27 січна 2021 року. Сам інцидент трапився у харківському відділенні №49, що знаходиться на Московському проспекті, 256.
Відтак, працівники Держспоживслужби 15 березня прийшли на відділення з позаплановою перевіркою. Згідно зі статтею 6 Закону України, вони мають на це право.
У профільному відомстві стверджують, що їм не вдалося розібратися в цій ситуації, бо керівник відділення не надала їх представникам відповідних документів. Компанія їх також не видала у потрібні терміни, а це згідно з чинним законодавством - три дні.
Чому штраф такий великий?
Як повідомили у Держспоживслужбі, ці порушення призвели до штрафу у 151 млн грн. Окрім цього, в органі, що контролює, заявили, що представники компанії не прийшли на розгляд справи, щоб, за бажанням, оскаржити рішення про штраф.
Окрім цього, компанію оштрафували ще на 174 млн грн через скаргу ще одного клієнта, який 10 березня поскаржився до служби на те, що його, нібито, обрахували в відділенні №3 міста Чугуєва.
Представники служби знову пішли перевіряти відділення позапланово, як повідомляють їх чиновники, й на цей раз під час перевірки необхідні документи також не були надані.
Що відповіли у компанії?
У пресслужбі компанії вже заявили, що з таким рішенням не згодні. Свою позицію вони будуть відстоювати у суді.
Журналістам повідомили, що вони називають дії служби маніпулятивними та не погоджуються зі штрафом. Його адвокати компанії будуть оскаржувати в Харківському окружному адміністративному суді.
У заяві компанії йдеться, що перевірка служби відбулася з порушеннями чинного законодавства. Нібито документи були надані не тому представнику НП, а в спеціальному журналі перевіряючі не розписалися.
У службі доставки додали, що керівник відділення, до якого з перевіркою прийшли чиновники, запропонував їм звернутися до керівництва компанії, але вони цього не зробили. Натомість вони розцінили такі дії як створення НП перешкод для посадових осіб під час перевірки.
Окрім цього, в компанії вважають несправедливим те, що штраф вирахуваний від обороту всієї компанії, а не відділень, які перевіряли.
Нагадаємо, що сайт "Коментарі" повідомляв про те, що "Нова Пошта" ввела нові тарифи.