Нова ера медіа: як “Труха” вивела Telegram-канали на інший рівень
Варто звикати до нових інформаційних реалій, рахуватися с Telegram-каналами та вносити корективи в роботу медіа
Нещодавно медіаспільнотою прокотилася хвиля обурення - на зустріч із Президентом України Володимиром Зеленським запросили представників Telegram-каналу “Труха”. Нагадаємо, Офіс президента організував закриту зустріч очільника країни з редакторами низки українських медіа 16 жовтня. Туди покликали понад 20 людей, серед них були і представники телеграм-каналу “Труха”.
Редактори іменитих ЗМІ, звісно, обурилися, адже вони не вбачають в Telegram-каналах реальні медіа. Однак варто визнати, що починається нова ера медіа, і не варто “скидати з рахунків” тих, хто дає правдиву та оперативну інформацію. А Telegram-канали тут дійсно виграють, і першість серед них саме у “Трухи”.
Розуміють незворотні зміни зміни і в Офісі президента - радник голови Офісу президента Михайло Подоляк в етері Свобода Live пояснив рішення запросити на закриту зустріч представників “Трухи”. За його словами, якщо власник Telegram-каналу не анонім і готовий нести юридичну відповідальність, то це потрібно враховувати.
В Офісі президента також визнали, що Telegram-канали сьогодні працюють і є джерелом інформації для величезної кількості споживачів. Однак представник влади підкреслив, що на жаль, і зазначив, що зараз немає рішення, не тільки в Україні, а й у Східній Європі, щодо модерації сервісу під назвою Telegram.
Також Михайло Подоляк наголосив на неанонімності деяких Telegram-каналів, і це важливо. Він не вважає за потрібне “ігнорити” ті канали, власники яких відомі.
Тут варто б згадати, а скільки анонімних медіа (не Telegram-каналів) працює в Україні. І чи можна їх вважати джерелом інформації? Вони чомусь не піддаються такій критиці, як ті, хто оперативно інформує українців про поточні події. Читачі самі обирають той контент, який бажають отримувати. І аудиторія “Трухи” не тільки зробила свій вибір, а й показала, що з Telegram-каналами потрібно рахуватися.
Варто наголосити, що “Труха” не анонімна, її власник відома та публічна особа, готова нести відповідальність.
Тож варто звикати до нових інформаційних реалій, рахуватися с Telegram-каналами та вносити корективи в роботу медіа, враховуючи потреби аудиторії. А не критикувати та принижувати роботу тих, хто виконує важливу функцію в інформаційному просторі та кому довіряють понад 70% аудиторії.
Адже Telegram-канали, це оперативність, надійність та про суть подій.