Неякісна їжа: як змусити магазини віддати гроші за зіпсовані продукти
Нові умови для повернення харчових продуктів в Україні: подробиці постанови № 1347
Зіпсовані продукти більше не стануть неприємним сюрпризом. Кабінет Міністрів України затвердив новий порядок, за яким українці зможуть швидко та без проблем повернути небезпечні або непридатні харчові товари. Відтепер є чіткі строки для повернення чи заміни, які залежать від типу продукту: від 1 до 14 днів.
Якщо ви купили товар, який виявився непридатним до споживання, магазин зобов’язаний виконати одну з двох вимог:
повернути вам гроші;
обміняти товар на аналогічний, але придатний до вживання.
Ви можете звернутися як усно, так і письмово – жодних зайвих формальностей.
Коли можна повернути продукт?
Терміни залежатимуть від категорії товару:
Продукти, які потребують зберігання при температурі до +6°C – їх можна повернути або замінити протягом доби після покупки.
Товари з терміном придатності до 14 днів – звертайтеся до магазину не пізніше трьох календарних днів.
Продукти з тривалим терміном придатності – можливість повернення діє протягом 14 днів.
Якщо товар купувався онлайн, строки повернення починаються з моменту, коли ви фактично отримали замовлення.
Щоб повернути непридатний продукт, вам знадобляться лише:
чек або інший документ, що підтверджує покупку;
сам товар, який ви хочете повернути.
Якщо продукт неякісний, гроші вам повернуть у день звернення до магазину. А якщо продавець ненавмисно продав прострочений товар, повернення коштів гарантоване в будь-якому разі.
Новий порядок захищає споживачів і робить процес повернення простим та зрозумілим. Тепер магазини не можуть відмовити вам у поверненні коштів чи заміні товару, якщо його якість не відповідає нормам.