На що найчастіше скаржаться українці - Держпродспоживслужба
В українців найбільше претензій до житлово-комунальних послуг
У Державній службі України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів розповіли на що найбільше скаржаться українці. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.
Виявляється, що за 2020 рік до Держпродспоживслужби надійшло понад 20,9 тисячі пропозицій, звернень, скарг і заяв від споживачів.
Найбільше скарг було отримано щодо якості непродовольчих товарів - 41,5 відсотків. Трохи менша кількість людей були незадоволені житлово-комунальними послугами - 29,5 відсотків. З усієї кількості повідомлень ще 5,1 відсотка повідомили про своє невдоволення якістю продовольчих товарів.
Окрім того, в повідомленні повідомляється, що Держпродспоживслужбою було перевірено безпеку товарів та надання послуг на суму понад 72,8 мільйона гривень. Понад 35,6 мільйона гривень (48,9 відсотка) українці витратили на неякісні товари та послуги. Всього 10,2 мільйона гривень з цієї суми було повернуто чи компенсовано громадянам.
Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька повідомила, що кожен українець має право на надання якісних послуг та товарів. Наразі служба працює над спрощенням процедури захисту прав для споживачів. Держпродспоживслужба насамперед ставить у пріоритет digital-комунікацію з тими, хто отримуватиме послуги.
Нагадаємо, що названі ціни на землю в Європі. Вартість за гектар може досягати 70 000 доларів. Детальніше про земельні питання можна почитати в нашому матеріалі.
Також сайт "Коментарі" повідомляв, коли перестануть рости ціни на продукти в Україні. Прогноз читайте в нашому матеріалі.