Керівник "Украероруху" вирішив заблокувати міжнародне авіасполучення з Буковелем
Аеродром може втратити можливість приймати міжнародні рейси
ДП "Украерорух" планує позбавити аеродром Івано-Франківська диспетчерського обслуговування. Відповідне рішення було прийнято ще в 2020 році, документ про що підписав особисто в.о. директора підприємства Андрій Ярмак.
З вимогою не допустити "знищення повітряних воріт Івано-Франківська" виступив колектив Івано-Франківської служби обслуговування повітряного руху ДП "Украерорух" і звернувся до Верховної Ради.
У відповідній заяві наголошується, що Ярмак прийняв рішення відмовитися від диспетчерського обслуговування аеродрому Івано-Франківська, замінивши його на польотно-інформаційне обслуговування (AFIS). Таким чином аеродром втратить можливість приймати міжнародні рейси.
Рішення Ярмака колектив Івано-Франківської служби обслуговування повітряного руху ДП "Украерорух" називає необгрунтованим.
Стає дивним, чому до переліку аеродромів з низькою інтенсивністю віднесений Івано-Франківськ, на якому регулярно виконуються внутрішні і міжнародні рейси, і який навіть під час пандемії коронавірусу увійшов в топ-10 літаючий аеродромів України.
Програма "Буковель зима-літо" з кожним роком збільшує пасажиропотік на аеродромі Івано-Франківська, завдяки постійним фестивалями і безлічі туристичних програм, пояснюють автори звернення і підкреслюють, що рішення Ярмака позбавить регіон можливості подальшого розвитку туризму та залучення інвестицій.
У заяві колектив Івано-Франківської служби обслуговування повітряного руху ДП "Украерорух" закликає не допустити знищення авіасполучення на Прикарпатті.
Варто зазначити, що раніше Ярмак прийняв рішення позбавити диспетчерського обслуговування і Чернівецький аеропорт. Всі його диспетчера підлягають звільненню. Місцева влада зажадала від КМУ не допустити цього, адже місто втратить можливість приймати і відправляти літаки.
Нагадаємо, що під керівництвом Ярмака в "Украерорусі" сталася глибока фінансова криза. Збитки підприємства перевищили 1 млрд грн, доходи скоротилися на 58%, а транспортний потенціал був реалізований всього на 30%. Ярмак сам визнає провал, відмовляючись при цьому знижувати собі заробітну плату. Навпаки, на тлі посилення кризи він підняв свої заробітки зі 131 тис. грн на місяць до 210 тис.грн. Його помічниця Оксана Ожигова за два місяці також задекларувала майже 100 тис. грн зарплати. Персонал ДП, тим часом був переведений на 0,5 ставки, а зарплатний фонд рядових співробітників підприємства Ярмак урізав у два рази