Ілон Маск оголосив війну: з'ясувалося, проти кого націлений бізнесмен

Ілон Маск заявив про "війну" з рекламодавцями, що бойкотують його соцмережу X

Ілон Маск, мільярдер та власник соціальної мережі X (раніше відомої як Twitter), не збирається миритися з бойкотом рекламодавців. Він оголосив справжню війну компаніям, які відмовилися розміщувати рекламу на платформі.

"Два роки ми намагалися укласти мир, але тепер це війна", – написав Маск у своєму акаунті на X.


Генеральна директорка X, Лінда Яккаріно, підтвердила, що компанія подала антимонопольний позов проти Глобального альянсу за відповідальні медіа (GARM), а також проти таких гігантів, як Mars, Unilever та Всесвітньої федерації рекламодавців (WFA). За її словами, ці організації завдали X збитків на мільярди доларів, відмовившись від розміщення реклами.

Однією з причин бойкоту стали звинувачення Маска в антисемітизмі після його коментаря під публікацією, де йшлося про "ненависть до білих". Це призвело до того, що такі компанії, як Walt Disney, Apple та Sony Pictures, призупинили свою рекламну діяльність на платформі. Маск, у свою чергу, погрожував судовими позовами проти всіх учасників кампанії проти нього.

За деякими оцінками, бойкот рекламодавців міг коштувати X до 75 мільйонів доларів. Проте Маск не здається і готовий боротися за повернення рекламодавців та відновлення фінансового благополуччя своєї соціальної мережі.

Поки що невідомо, чим закінчиться ця "рекламна війна". Однак вона вже привернула увагу світової громадськості та викликала бурхливі дискусії про свободу слова, відповідальність бізнесу та роль соціальних мереж у сучасному суспільстві.

Читайте також на порталі “Коментарі” - Американський бізнесмен Ілон Маск звернувся до Олафа Шольца з проханням прокоментувати провокаційний виступ німецького коміка Себастьяна Хотца. Про це пише BILD.