Чорна пʼятниця без ажіотажу: чому українці не вірять у знижки
Чорна пʼятниця цього року не викликала інтересу у більшості українців
Масові розпродажі на Чорну пʼятницю поступово втрачають свою магію для українців. За даними опитування Rakuten Viber, у якому взяли участь понад 30 тисяч користувачів, лише 17% респондентів мають якісь плани на шопінг у цей день. Решта 83% заявили, що або нічого не купуватимуть, або взагалі не вірять у знижки. Скепсис зростає, і для цього є причини.
Головна причина, чому українці ігнорують Чорну пʼятницю, – недовіра до "знижкових" обіцянок. Більшість респондентів (64%) зазначили, що не купують у цей день принципово, бо вважають акції несправжніми. Ще 19% сказали, що цього року взагалі не мають наміру нічого купувати. Це свідчить про зміну споживацьких звичок – українці стають більш обачними у витратах.
Серед тих, хто все ж чекає на знижки, лідерами залишаються такі категорії:
Одяг і взуття – 34% респондентів планують оновити гардероб.
Їжа та алкоголь – на ці товари звернули увагу 13% опитаних.
Гаджети – їх шукають 12% тих, хто готовий до покупок.
Домашня техніка, дитячі товари та косметика набрали по 9%, а товари для авто та підписки – всього 2% і 1% відповідно. Це свідчить, що навіть серед зацікавлених у розпродажах є чіткі пріоритети.
Ще у 2023 році 66% українців не планували покупок на Чорну пʼятницю. Але цьогоріч цей показник зріс до 83%. Цікаво, що лише 4% готові витратити більше, ніж торік, тоді як більшість залишаються вірними або економним, або скептичним підходам.
Раніше “Коментарі” писали, що щороку в листопаді мільйони покупців готуються до "Чорної п’ятниці" — найбільш очікуваного дня розпродажі. Це подія, яка збирає натовпи у торгових центрах і створює ажіотаж в онлайн-магазинах через неймовірні знижки. Але чи дійсно Чорна п’ятниця є шансом заощадити, чи це лише добре продуманий маркетинговий хід.