Вражає: художник перетворив логотипи популярних брендів на справжню зброю (фото)

Автор використав логотипи брендів McDonald's, Nike і Facebook

Художник Том Галле вирішив реалізувати досить незвичайну ідею: перетворити відомі світові бренди на зброю. Він створив спеціальну серію таких перевтілень і назвав її "Corpgear", передає видання novosti-n.

Автор використав так логотипи McDonald's, Nike і Facebook, зробивши з них справжню зброю, з якою потрібно бути максимально обережним, тому що нею можна штрикнути людину в живіт, проломити череп і навіть вибити зуби.

Що ж, результати такого креативного і сміливого експерименту можемо побачити на наступних фото. Ці знімки дозволяють зовсім по-іншому поглянути на популярні бренди, чи не так?

Відомо, що Том родом з Нью-Йорка, і ця дебютна серія є тільки початком його творчості. У найближчому майбутньому художник планує розширити колекцію своїх виробів.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, Dior і Nike Air Jordan показали спільну колекцію. Так, серед новинок представлений стильний одяг в блакитних, білих і сірих тонах. Варто зазначити, що в нову колекцію увійшли штани, шорти, футболки, кашемірові светри та рімейк кросівок Air Jordan 1 High OG Dior. Обличчям лінійки Air Dior став 27-річний американський реп-виконавець і продюсер Тревіс Скотт.