Рекламний ролик, який знімав український продакшн, здобув 7 престижних нагород у Каннах

Кияни працювали над роликом, що здобув чимало нагород на міжнародному фестивалі

Відео над яким працювали українці, зібрало чимало нагород на престижному міжнародному фестивалі "Cannes Lions" (Каннські Леви). Повідомляє журнал "БЖ".

Рекламний ролик Francesca здобув сім нагород фестивалю реклами "Каннські леви". Зокрема, в категоріях "Монтаж", "Кастинг", "Музика" та "Онлайн фільм" відеоробота отримала чотири "Срібні леви". Та ще 3 "Золотих лева" - в номінаціях "Фільм" та за режисерську й операторську роботу.

Зйомки реклами для відомого італійського бренду Diesel проходили у столиці України ще у 2020 році. Відео знімали в одному з корпусів КПІ. Над ним працювали українські фахівці з продакшн-студії Family Production. Студія успішно вже тривалий час співпрацює з відомими світовими брендами, серед яких Saint Laurent, BMW, Swarovski та інші.

Важливо, що кожного року до міста Канни їдуть не лише продюсери кіно та артисти, але й працівники рекламної галузі. З 1954 року їх об'єднує спільний фаховий захід "Каннські леви" (Cannes Lions). Фестиваль відбувається з 17 по 21 червня і триває від п'яти до семи днів. Так триває 65 років.Тут не лише оцінюють здобутки рекламних студій та компаній з усього світу, але й вчаться. Лекції та семінари читають провідні фахівці в галузі реклами. Конкурсні роботи оцінює міжнародне журі аж в дев'яти номінаціях.

Нагадаємо, що видання "Коментарі" повідомляло своїм читачам про те, що музичний фестиваль Ultra Music Festival може не відбутися у звичному форматі через коронавірус. Людям, які заздалегідь купили квитки, пообіцяли розв'язати питання щодо повернення грошей найближчим часом.